Program for 2020

Jørgen Albrechtsen
Fernisering:
Lørdag den 31. oktoberber 2020, kl. 11.00-13.00.
I Bio Bernhard baghus
Fredage kl. 15.00-17.00 og lørdage kl. 11.00-13.00
Sidste dag er lørdag den 21. november 2020

Kommende udstilling

Tur til Holmegaard Værk
25.okt. 2020
se udflugter

13. januar 2021
TIL MEDLEMMER AF PRÆSTØ KUNSTFORENING

På grund af Corona epidemien, må vi med beklagelse meddele, at de planlagte udstillinger og generalforsamlingen i første kvartal af 2021 er udsat.
PLANLAGTE UDSTILLINGER
Bente Egedorf
Med en sølvmedalje i bagagen forlod væveren Bente Egedorf Kunsthåndværkerskolen. Sammen med sin mand, keramikeren Bent Jørgensen, startede de værksteder og udstilling i Latinerkvarteret i København, i en tid hvor byen endnu bød på mange smuthuller for kunstens folk. I dag har de bolig og værksted i Askeby.
Paul Beckett
Paul Beckett levede det meste af sit liv uden for Danmark, han og hans hustru fandt stedet Mojácar i det sydøstlige Spanien. Her skabte de sammen det internationale kunstnerrefugium Fundación Valparaíso.
GENERALFORSAMLING
Vedtægter #10
”Ordinær generalforsamling afholdes inden udgangen af februar måned og indkaldes med fjorten dages varsel”
På grund af den ekstraordinære situation finder vi det ikke muligt at afholde generalforsamlingen i februar måned. Vi vil, så snart det kan lade sig gøre, indkalde til generalforsamling med fjorten dages varsel.
Vi håber på medlemmernes forståelse for dette, og forventer indenfor en overskuelig fremtid, at kunne fortsætte foreningens aktiviteter.
PRÆSTØ KUNSTFORENING